Üdvözletem mindenkinek, toronydarus Péter vagyok Budaörsről.
Nem voltam rest elejéről végigolvasni a fórumot, mert 200-as Scara-t szerettem volna venni. A fórum elején még istenítve volt a Rotax, ki is néztem egy motort, hívtam fogász Zolit ( :) ) hogy menjünk el megnézni, akkor mondta, hogy a Rotax felejtős, keressek Piaggio motorost.
Talán jól jön majd a jövőbeli érdeklődőknek, miről lehet megállapítani, hogy Rotax vagy Piaggio a blokk. Az már volt itt írva, hogy a Piaggio blokk, a menetirány szerinti bal oldalon az olajbeöntő alatt hűtőbordás. Az eladó motorokról ilyen részletében ritkán van kép, további segítség lehet egy másik info morzsa, hogy a Rotax blokkos gépek kipu védő lemeze felül lyukacsos, a Piaggio kipuké meg nem. A váltás a két blokk között nem tudom mikor esett meg, csak sejtésem van, hogy 2003-ban.
Sajnos, vagy nem sajnos végül nem lettem Scara tulaj, de azért túl messzire sem kerültem, úgy a 800.hsz-nél tartottam amikor megjelent A ( ! ) hirdetés a hahu-n, és vettem egy Benelli Adiva 150 ( 2004 ) motort 150 ezerért. Ennek is Piaggio blokkja van, és áldom az eget, hogy nem vizes, hanem levegős, egy nagy gonddal kevesebb...
Ha nem bánjátok, veletek maradnék, bár nincs Scarám, de nem lennék komplett ha elhagynék egy ilyen társaságot, ahol két ilyen segítőkész tag van, mint a két Zoli ( a fogfutár és a kétlaki :) ) .
