marky-511 Creative Commons License 2015.02.20 0 0 8783

Megszűnik az A2-es Auchan járat

 

Nagyszerű...

 

Az egyetlen kapcsolat s Tócóskert és a külső Kishegyesi út között. És ég az sem volt teljes körűen használható.

 

Anno volt olyan viszonylat (29), amivel átszállás nélkül lehetett utazni a Nagyállomás és a (Kis)határ utca között. Meglévő kapcsolatokat miért kell lerombolni?

 

Pláne most, hogy a Határ út környéke jóval több forgalmat generál, mint régen. Igen, persze szálljunk át; éljenek a jeggyel utazók!

 

Nagyon nem megy a városvezetésnek (és a DKV-nak) ez az ésszerűsítés. 2009 óta egymást követik a felesleges lépések.

 

  • Sehonnan sehova nem vezető 11-es, szakaszos kihasználtsággal.
  • A 12-es áthelyezésével az István út ellátottsága nagyban romlott.
  • A 15(Y) Böszörményi úti útvonala sem hoz annyi utast, mint kéne.
  • A 18-as kiritkításával a Monostorpályi úton nevetségesen ritka követés alakult ki a Monostorpályi úton.
  • A 19-es busz mentén lakók, dolgozók évek óta szeretnének egy megállót a Nagy Jenő utcához, a közelben lévő rendőrőrs, és hivatal jobb kiszolgálása miatt. A DKV válasza az volt, hogy a környéken mindenki kocsival jár. Köszönjük!
  • 23-as dettó, annyival kiegészítve, hogy a Júlia-telepen leteszi az utasokat, majd elmegy pihenni a Sámsoni útra. Van pár tucat ember, aki szeretne a Sámsoni útig dolgozni, mert három műszakban dolgozik. Reggel 6-ra beérni képtelenség, még 19-es csatlakozás sincs. Marad a gyaloglás a Lovas utcától, és persze a késés. Pedig csak JÓINDULAT kérdése lenne, hogy a 23-as utasokkal tegye meg azt az egy-két megállónyi távot, ne üresen.

Hol marad az utasokkal való konzultáció, és az igények figyelembevétele?