Bár igaz, hogy van most ez a hibakódom, és az is igaz, hogy plusz hibalehetőség, de azért nem akkora bajt hordoz magában, mint egy kettőstömegű, vagy társai. Érdekes módon én is 165e körül vettem, most 190e van benne 5 hónap alatt, de eddig egyszer szólt, hogy majd pár ezer km után adjak neki AdBlue-t hát vettem pár ezerért, azóta csöndben is van. (kb 20e km-enként kell utántölteni) Van a totalcaron egy jó AdBlue-s cikk, azt érdemes elolvasni.
Plusz érdekesség: Leállítás után egy kicsi szivattyú visszaszippantja a csőben lévő adalékot a tartályba, hogy ne fagyjon bele a csőbe, mert az AdBluenak a fagyáspontja nem túl kedvező. (A tartályt indítás után fel tudja fűteni kicsit.) Ezzel tudja biztosítani a gyár, hogy az autó tudja az EURO5-öt. És ezért lassan minden modern dieselben ott lesz, és pár év múlva már csak ilyenek lesznek, úgy gondolom.
Összefoglalva: ha találsz egy amúgy tökéletes autót, akkor csak azért otthagyni, és nem megvenni mert AdBlue-s, nagy marhaság lenne!