MBman
2015.02.14
|
|
0 0
5655
|
Ezt valahogy s következőképpen kell elképzelni: Tegyük fel hogy egy adott gyártó ugyanazt az alkatrészt szállítja be a VW nek is, meg árulja after market bizniszben is pót/kopóalkattészként is. Amit a VW-nek szállít be, annál a VW x év élettartamot (lehet km, vagy más egység is), plusz pl. 10000-ból 1 hibásat/idő előtti meghibásodást (100 PPM) enged meg.
Ugyanezt az alkatrészt pótalkatrészként eladva már nincs megkövetelve ugyanez. Pl elég x/2 év élettartam, és 100-ból 1 hibás alkatrész.
Így az alkatrész beszállítónak a gyártás folyamatába több kontrollt kell beépítenie a VW-nek beszállított alkatrész esetében, és több selejtje is lesz, mint az after market bizniszbe szállított alkatrész gyártásánál. Ettől drágább is a VW-nek beszállított alkatrészt, mint az utángyártott, még ha fizikailag meg is egyezik a kettő.
|
Előzmény: mica-r (5628)
|
|