"Teljesen alkalmatlan bármilyen hasznos dologra, se parkolója, se hasznos helykihasználása."
Vonatok fogadására kifejezetten alkalmas, és kitűnő tömegközlekedési kapcsolatai vannak. A parkoló teljesen lényegtelen akármelyik belvárosi pályaudvar esetében, mert az utasmennyiségük csak tömegközlekedéssel szolgálható ki jól. A belvárosi pályaudvar sehol sem az autósoknak épül, ez van. Kelenföldre lehet majd szép nagy parkolókat építeni, de még inkább az elővárosi állomásokra.
A 3 fejpályaudvar közül a Déli használja ki a leghasznosabban a helyet, és nincs is körülötte rozsdaövezet.
"és csináljanak parkot a helyére"
Ott van mellette a vérmező és a városmajor, az nem elég?
"Kelenföldön pedig alakítsanak ki egy nagy fedett pályaudvart, így legalább a 4-es metrónak is lenne nagyobb forgalma."
Sikerült építeni egy koncepciótlan, idétlen metrót, és most faragjuk hozzá a várost, értem.
Lényegtelen hogy közép- és é-budát elvágnánk a vasúttól a déli bezárásával, legalább a 4-es metrónak növekedne 20%-kal a forgalma, igaz még mindig töredéke lenne a Demszkyék által összeálmodozott számoknak.