Törölt nick
2015.02.06
|
|
0 0
9032
|
Mielőtt szétszeded a motort, cseréld ki a gyertyákat. Ha pedig azt látod hogy a gyertyagumik vége áll az olajban (gondolom ez a 16V motor) akkor az olajfolyást meg kell szüntetni és érdemes a kábeleket is cserélni. Az olaj megeszi a gumit és levezeti a szikrát a gyertya szigetelőjén (égéskimaradás lesz a hengerben)
Sebike05-nek igaza van abban hogy rövidtávú használat esetén lerakódások keletkeznek. Ha a gyertya nem éri el az üzemi hőfokot nincs öntisztulás és elkormosodik. Rövid távokra megoldás lehet a kisebb hőértékű gyertya, vagy a gyakoribb gyertyacsere, esetleg időnként megtisztítani a kormos gyertyákat.
Ha ráadásul eszi is az olajat akkor az egész történet még kritikusabb. |
Előzmény: gabiLacetti (9018)
|
|