Törölt nick Creative Commons License 2015.02.06 0 0 9032

Mielőtt szétszeded a motort, cseréld ki a gyertyákat. Ha pedig azt látod hogy a gyertyagumik vége áll az olajban (gondolom ez a 16V motor) akkor az olajfolyást meg kell szüntetni és érdemes a kábeleket is cserélni. Az olaj megeszi a gumit és levezeti a szikrát a gyertya szigetelőjén (égéskimaradás lesz a hengerben)

Sebike05-nek igaza van abban hogy rövidtávú használat esetén lerakódások keletkeznek. Ha a gyertya nem éri el az üzemi hőfokot nincs öntisztulás és elkormosodik. Rövid távokra megoldás lehet a kisebb hőértékű gyertya, vagy a gyakoribb gyertyacsere, esetleg időnként megtisztítani a kormos gyertyákat.

Ha ráadásul eszi is az olajat akkor az egész történet még kritikusabb.

Előzmény: gabiLacetti (9018)