Gondos Arpad
2015.01.19
|
|
0 0
1173
|
A kitérő és az alatta levő állomásépület meg a Sztálin vasúté (IC51 készlet részei). :D
Az orosz készlet pályája egy jó megoldás a Marklinnel ellentétben: könnyen átkapcsolható a pálya kétsínes rendszerre és... usgyi PéVé. Legfeljebb a térközjelzők megbolondulnak. Tavaly a MAVOE-s Törekvés Műházas (Bp. X. Kőbányai út-Könyves Kálmán krt sarok, a volt Északi Járműjavító egykori kultúrháza) kiállításon jelzők nélküli térköz üzemmódban három vonat kergette egymást kézi irányítással (Fuggerth nyomógombsor+házibarkács egyenirányító). Oda idén is megyünk és lesz pénzverde is, illetve ami most a Zippernowski galériában február végéig látható, azt az anyagot fogjuk bemutatni kicsit szellősebben és üvegmentesen. A cím és más elérhetőségek, nyitvatartás a képeken.
Vatera: ez a Pannónia alapú Ward-Leonard mozdony nagy ötlet. Bár egy 3 sínes H0 Bobónak jobban örülnénk (A MEJA megálmodta, de végül csak egy gőzös került sorozatgyártásra). Köszi a linket,a Tóth kocsik és a házi építésű mozdonyok fotói lementve.
![](https://img.index.hu/imgfrm/5/2/9/3/THM_0012695293.jpg) ![](https://img.index.hu/imgfrm/5/2/9/4/THM_0012695294.jpg)
Ha már Tóth: érdekes bejegyzés lehetne itt egy fényképes Tóth katalógus( Tóth Lajos remekműveiről egy-egy fotó), illetve egy másik hozzászólásként egy Deák-összes. |
|