Walter Bishop
2015.01.16
|
|
0 0
6772
|
Az első idézet tőlem származik, továbbra is tartom.
Hogy szerintem miért kellene mégis ingyenesnek maradniuk ezeknek a "bevezető" szakaszoknak? Megpróbálom megfogalmazni: szimpla praktikusság okán, ugyanis úgy alakult (ahogy más európai nagyvárosokban is), hogy a nagy bevásárlóközpontok, bevásárlónegyedek autópályák városból kivezető szakaszai mellé települtek, nyilván azért, mert nagy forgalmat lebonyolítani képes utak szükségeltetnek a vevőforgalom mértéke miatt. Lehet szidni ezeket a komplexumokat, de az ezekben és ezek környékén fellelhető tömeg nem éppen arról árulkodik, hogy a többség ellenére lennének. Ha már ez így alakult, akkor a jelen jövedelmi viszonyok mellett bizony sokan fogják az alsóbbrendű, alternatívát kínáló párhuzamos utakat választani. Tekintsd ezt egyfajta dotációnak az állam részéről, ezzel segítette elő bizonyos települések forgalomcsökkentését. Ugyanez igaz az M0-ra.
Hogy ez a fajta támogatás szerinted jogos -e, vagy sem, az más kérdés, nyilván mindenki tudna említeni olyan állami támogatást, amellyel nem ért egyet. Itt most egy kicsit szerintem arról is van szó, hogy az autósokban folyton a fejőstehenet látják. |
Előzmény: pirosalmabumm (6764)
|
|