icipicicsipa Creative Commons License 2015.01.13 0 0 6444

További Tarlós-hazugságok, 2012-es cikk dugódíj

Dugódíj nélkül elveszítjük a 4-es metró EU-s támogatását?

Tarlós István múlt héten az alábbi szavakkal indokolta , hogy miért is kell Budapesten 2013. július 1-től bevezetni a dugódíjat: "A dugódíjat azonban muszáj bevezetni, mert az előző városvezetés által kötött 180 milliárdos EU-s támogatásokról kötött megállapodásban[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

 

 

A VEKE-t is megkérdeztük, hogy valóban ugrik-e az EU-s támogatás, ha nem lesz 1 év múlva dugódíj Budapesten:
"Az eredeti cél, hogy a dugódíj egy forgalomszabályozó eszköz legyen, mára szinte teljesen eltűnt és csak és kizárólag BKV-adóként funkcionálna. Érezhető, hogy ezt a közvélemény így nem veszi be, nagyon nem támogatja, nem véletlen, hogy a főpolgármester is úgy emlegeti, mint örökölt kötelezettséget, amit kötelező megcsinálni és úgy beszél mindig a dugódíjról, hogy saját magát gyakorlatilag ellenzőként tünteti fel. Mivel a dolog szakmailag is egyre kevésbé vállalható, kérdéses, hogy lesznek-e, és ha igen, milyen szakemberek, akik kidolgozzák a részleteket.

Az Európai Bizottságban szereplő félmondat mint látható, teljesen gumi, semmit nem szabályoz, sem az övezetet, sem a díjat, sem a díjfizetők körét, sem a módszert, semmit. A belső, legforgalmasabb terület alatt meg mindenki azt ért, amit akar."

 

 

Előzmény: Ariel_500 (6443)