Pénteken voltam Gomboséknál a 3 éves szervizen, 35270 km megtétele után.
A szervizelés rendben volt, de egy kellemetlen meglepetés ért. Kiderült, hogy elkopott az első féktárcsám, így azt, természetesen a fékbetétekkel együtt, ki kellett cserélni. A 3. éves karbantartás, egy helyzetjelző izzó cserével együtt így valamivel több, mint 141 eFt-be került. A munkafelvevő szerint ez normálisnak tekinthető, de tekintettel arra, hogy nem abban a stílusban vezetek, aki vagy a gázon, vagy a féken áll, így ez akkor is érthetetlen a számomra. Az tény, hogy jórészt városban vezetek, ami nem használ a kopó alkatrészeknek. Ezzel kapcsolatban viszont érdekelne, hogy másnak mi a tapasztalata?
Van még egy érdekes jelenség, nevezetesen, hogy a bal első ablakomon megjelent egy függőleges karc. Anno a mondeomon volt hasonló sérülés, amikor a sín elkezdett rozsdásodni, aztán egyre több és több függőleges karc lett az ablakon. Nem hinném, hogy ez hasonló okból lenne, de minden esetre bejelentettem a szervizen. Ki nem vizsgálták, csak lefényképezték, és most várom a visszahívást, hogy mi lesz a következő lépés.
Amúgy flottul mentek a dolgok és nem egészen 2 óra alatt végeztem, aminek örültem, mert sietnem kellett. A mosást áttették egy későbbi alkalomra a nagy tumultus miatt, de ezt nem bánom, mert abban a taknyos, esős időben mire hazaértem az M0-án, gyakorlatilag nyoma sem látszott volna.
Hát ennyi és ezzel a garanciális időszak véget is ért a számunkra. Várom a hozzászólásokat!