Luputyu Creative Commons License 2015.01.09 0 0 655

Mivel eljött a péntek muszáj leszek beszámolni, főleg hogy van pozitív hírem :D

A turbónyomás szabályzószelep volt a gond úgy néz ki, mégpedig, hogy az egyik vákumcső nem volt a helyén. 

 

Amiket csináltunk:

 

Megemeltük a kocsit, le a műanyag motorborítást és kb a tűzfalnál alulról megláttunk a nyomásszabályzó szelepet, könnyen felismerhető ha az ember előtte a googleban már megnézte :) Akkor láttuk hogy a két fehér színű műanyag pipa közül az egyiken nincs rajta a vákumcső, szóval valszeg az lesz a gond. De ha már megemeltük a kocsit akkor egyúttal ki is szereltük ezt a nyomásszabályzó szelepet, rákötöttünk 12V-ot és hallgattuk h a szelep dolgozik-e és dolgozott. Emellett a vákuumcsövekhez befújtunk féktisztítóval és levegővel kifújattuk a cuccot, de nem volt koszos. Ezután visszaszereltük a szelepet és azt a vákumcsövet ami a turbótól jön leteszteltünk és néztük hogy ellátja a szerepét. Ezután összeszereltünk mindent és menten egy próbakört. 4. ben 130ig szoktam huzatni akkor szokott előjönni a hiba, de most nem jött ki :D 140 felé forgattam 4.-ben olyan 4500 rpm-ig de semmi nem jött elő.

Hát így 1 év után ez nagy megkönnyebülés :)

 

Köszönöm mindenkinek a tippeket és a segítséget!

 

Üdv,

Dini

Előzmény: Luputyu (654)