Joejoe1974 Creative Commons License 2015.01.08 0 0 3901

Boldog új évet kívánok minden fórumtársnak!

Mostanában nem nagyon írogattam ide,de közben azért ment az agyalás.A Mustang blokkja összerakás előtt áll,új csavarok és a főtengely kiegyensúlyozása hiányzik.Eleve úgy rakom össze hogy a Babetta 210 henger ráférjen mint a másik blokkra amit évekkel ezelőtt építettem de félbemaradt.A Simson kuplung is rákerül,viszont a fűrészgép gyújtás helyett világítást is adó eredeti forgómágnes lesz,áttekercselt gerjesztővel,tirisztoros gyújtáshoz megszakító nélkül vezérelve.De ez még odébb van.Ami jelenleg folyamatban van az újra a Babetta 207 izmosítás.Egyszer már összejött a dolog félig,mivel tavasz végén sikerült majd 50km/órát kihozni belőle.Most másik oldalról közelítem meg a dolgot.Egyrészt marad nagyjából a gyári kinézet.Egy 207-es hengertestbe kerül egy 210-es persely,módosított vezérléssel és Jawa Mustang szívócsővel és karbival.Mivel a gyári kipufogó könyök belső átmérője nem teszi lehetővé a nagyobb teljesítményt,így azt is bővíteni kell. Ez még bizonytalan rész sajnos.A gyári hosszú 17mm-es könyök helyett egy rövidebb 24-25mm-es könyök szükséges.