BPI-383 Creative Commons License 2015.01.04 0 0 621

Előzmény

 

Humarcival kell. hogy egyetértsek.
Szerintem az, hogy 20-al cammog főúton, mert valaki kitalálta, hogy ne siessen a busz még 1 percet se, az már simán felér a forgalom feltartásával.

 

Remek példa:

A 187-esen hétvégén 15 perces menetidőt adott meg a menetrendkészítő, arra a távra amire hétköznap megadott 12 is sok.
Kedves buszsofőr, aki fél attól, hogy feljelentik, 20-al cammog, és miért: Mert még így is -3,0-ban van.

Talán jó lenne, ha a BKK venné a fáradtságot a kötelességére, a megfelelő forgalomszervezésre, a menetrendek valós igényekre szabására.

Mert míg például a 187-esen 20-szal lehet -3,0-t produkálni, úgy a 87-esen 65-tel +1,5-öt.
Illetve a 41-es villamosnál meg állandó jelenség a +5,0 vagy még nagyobb késés, bár mondjuk a 41-esen járművezetői kihágás is a +5, mert a Reptérnél annyit kellene állni...

 

Abszolút felelőtlenség a BKK részéről, pláne, hogy ellenkező céllal lett létrehozva.