Menjünk sorban.
Felvételi minőség: minden (digitális) hanganyagnak megvan az optimális felbontása és formátuma. Ha egy hanganyagot szerkeszteni akarsz, akkor feltétlenül tömörítetlen állapotban kell rögzíteni. A nyers filmhang például 48/24-es. Minél több beavatkozást szeretnének csinálni egy anyagon, annál finomabb felbontásra van szükség.
Az mp3-at bármelyik szerkesztő program előbb visszaalakítja lineáris formátumra. Ha ugyanebbe mented, akkor ismét tömöríti. Az algoritmust többször egymás után alkalmazva bizony egyáltalán nem jótékony hatású. Egy 3-4 órás tárgyalást, vagy előadást felvenni 96/24-ben, nagy kártyát, és később nagy tárhelyet igényel. A másolásnak az időigénye is jelentős. Nem is beszélve arról, ha ezt meg akarod osztani, vagy az interneten át el akarod küldeni valakinek. Esetleg mobilról.
Hangminőség a saját hangszóróról: ez egy olyan funkció amit bónuszként kell értelmezni. Ugye nem képzeled, hogy egy ekkora hangszórónak erős, és széles sávú hangja lesz. Ezzel esetleg kiválaszthatod a törölni kívánt fájlokat, vagy ha nem hoztál magaddal fülhallgatót, akkor kisegít. A hangerőt amit keresel, nem tudom értelmezni.
Line in: ez mikrofon/vonal bemenet. Ide pl. magnót, számítógépet, külső mikrofont, keverő pultot stb. csatlakoztathatsz.
Audio interfész: ilyenkor a H1-et a mikrofonjaival, vonalbemenetével külső hangkártyaként tudod használni a számítógépepre történő felvétel esetén. Pont fordított az irány, mint gondolod.
A végén nekem is van kérdésem. Minek vetted?
Gy