fehértour :
Ami jobban zavar az a rezonálás 1500-1900 rpm között. Aztán megszűnik.
Kácsé
Másik, amit észrevettem, így ezer km után egy kerregő hang. Szerintem a váltó hangja. Kezdő dieselesként és trafikosként érdeklődöm, hogy mennyire normális ez. Indulásnál is jelentkezik, valamint 1700-as fordulatnál egy rezonancia kezdődik és tart kb 2000-ig.
Ez a kérdés rendszeresen felvetődik, hogy miért van rezonancia ebben a tartományba.
Mikor először kérdeztem, akkor a váltó javítást ajánlották a szakik, mert csak 5.ben 6.ban jelentkezett erősen.
Tényleg jobb lett.
De azért elég erősen berezonált a kasztni nayobb terhelésnél ebben a tartományban.
Most egyéb munkák mellett ki lett cserélve a jobb felső motortartó (ez már ki volt repedezve, és eléggé úgy nézett ki, hogy összenyomódott) egy alsó kitámasztó is.
Az autó nagyon csendes lett és szinte megszűnt a rezonancia!
FONTOS, hogy gyári lett beletéve, ami nem olcsó ellenben jó.
(másik autómon is jártam úgy, hogy a nevesnek mondott utángyártott motortartó erős rezonanciát okoztak.
Ugyanez vonatkozik a "gyári, csak ki lett flexelve a márkanév" típusokra
Miután bekerült a gyári megjött a megnyugvás és olyan lett a gép, mint ahogy kitalálták)