army74
2014.11.27
|
|
0 0
0
|
Javítva lett a csomagtérajtó központizár motorja és az átvezető kábelköteg is.
Pár hiba ami elég gyakran előfordul Trajeteknél:
1: a vezetőülés magasság állításhoz tartozó cső ami a jobb és a bal oldali csuklókat összeköti és mozgatja az a hegesztésnél szinte minden autónál eltörik. Ez onnan vehető észre, ha legmagasabb pontra állítva használatkor a jobb oldal érezhetően egy kicsit megsüllyed. A cső alul van méretezve és a hegesztés se teljes a cső körül csak egy kis részen van hegesztve. Javítása nem bonyolult, CO-val hegeszthető. 2.:központizár motorok halála. bontottal a legolcsóbb a javítás, de az egész ajtót szét kell bontani, ki kell szedni az ablakmozgató mechanikát és az ajtózárat is mert ezek egybe vannak. 3.:csomagtérajtó átvezető kábel eltörhet. (ezzel eddig 3x találkoztam.) 4.: Váltóhiba Mindbe hibás volt vagy már ha 150.000km-t elment akkor javított volt a váltó. (volt 1 automata is de annak is volt valami gondja) A legnagyobb gond, hogy emiatt csereváltót bontottat se lehet találni, 1 fokozat új szinkrongyűrűje meg 56.000Ft. +20.000Ft. a váltócsere munkadija. + amennyiért szét és összerakják a váltót. Valaki azt mondta, hogy azért romlanak el, mert elpárolog az olaj, meg nem cserélik benne le időben. Szóval akinek még jó a váltója és nem cserélt olajat benne az tegye meg. Ha már rossz a szinkron akkor viszonylag olcsón az OLX-en lehet találni. 5.: elszökik a gáz a klímából. A hátul is klimás autókban a hátramenő alu cső el szokott oxidálódni a szivacs szigetelés alatt a téli sós létől. 6.:1x volt olyan is, hogy a kormányszervó olajhűtőjéhez tartó alumíniumcső rohadt ki ott ahol a rögzítőbilincs gumibetéte alá befolyt téli sós lé lé kimarta. pici lyukon elnyomta a szervóolajat. 7.: Pótkeréktartót is érdemes leellenőrizni, hogy a kereket le lehet-e szedni mert ha összerohad a csavarja csak levágni lehet. Defektnél viszont nem mindig van kéznél flex. A keréktartó viszont csak pár gömbvasból van hegesztve igy a pótkerék gumijának oldalfalát a felfekvési pontoknál kidörzsöli. 8.: hátsó sárvédőívek rozsdásodnak. 9.:digitális óra a tetőkárpitnál: Mindnek beszarik a beállító 3 db. gombja. Van aminek csak a reset működik még de ezek mindbe bedöglöttek. 10: első lámpák magasságállító motorja magától mocorog. a lencsés rész beporosodhat és gyengül a fényerő. Szétszedéshez sütőbe kell tenni a lámpát. 11.: Az első féltengelyen levő ABS karikák elrepedhetnek és akkor az ABS rendetlenkedhet fékezéskor.
12.: Bosch nagynyomású szelep bedöglik és a motor nehezen indul, vagy menet közben leáll de utána újra indítható. új ára 100e Ft felett, Lehet találni újat bruttó 60e Ft körül más honlapokon is de OLX-en ez is van olcsóbban. |
Előzmény: army74 (-)
|
|