army74 Creative Commons License 2014.11.27 0 0 0

Javítva lett a csomagtérajtó központizár motorja és az átvezető kábelköteg is.

 

Pár hiba ami elég gyakran előfordul Trajeteknél:

 

1: a vezetőülés magasság állításhoz tartozó cső  ami a jobb és a bal oldali csuklókat összeköti és mozgatja az a hegesztésnél szinte minden autónál eltörik. Ez onnan vehető észre, ha legmagasabb pontra állítva használatkor a jobb oldal érezhetően egy kicsit megsüllyed. A cső alul van méretezve és a hegesztés se teljes a cső körül csak egy kis részen van hegesztve. Javítása nem bonyolult, CO-val hegeszthető.
2.:központizár motorok halála. bontottal a legolcsóbb a javítás, de az egész ajtót szét kell bontani, ki kell szedni az ablakmozgató mechanikát és az ajtózárat is mert ezek egybe vannak.
3.:csomagtérajtó átvezető kábel eltörhet.  (ezzel eddig 3x találkoztam.)
4.: Váltóhiba Mindbe hibás volt vagy már ha 150.000km-t elment akkor javított volt a váltó. (volt 1 automata is de annak is volt valami gondja) A legnagyobb gond, hogy emiatt csereváltót bontottat se lehet találni, 1 fokozat új szinkrongyűrűje meg 56.000Ft. +20.000Ft. a váltócsere munkadija. + amennyiért szét és összerakják a váltót. Valaki azt mondta, hogy azért romlanak el, mert elpárolog az olaj, meg nem cserélik benne le időben. Szóval akinek még jó a váltója és nem cserélt olajat benne az tegye meg. Ha már rossz a szinkron akkor viszonylag olcsón az OLX-en lehet találni.
5.: elszökik a gáz a klímából. A hátul is klimás autókban a hátramenő alu cső el szokott oxidálódni a szivacs szigetelés alatt a téli sós létől. 
6.:1x volt olyan is, hogy a kormányszervó olajhűtőjéhez tartó alumíniumcső rohadt ki ott ahol a rögzítőbilincs gumibetéte alá befolyt téli sós lé lé kimarta. pici lyukon elnyomta a szervóolajat.
7.: Pótkeréktartót is érdemes leellenőrizni, hogy a kereket le lehet-e szedni mert ha összerohad a csavarja csak levágni lehet. Defektnél viszont nem mindig van kéznél flex. A keréktartó viszont csak pár gömbvasból van hegesztve igy a pótkerék gumijának oldalfalát a felfekvési pontoknál kidörzsöli. 
8.: hátsó sárvédőívek rozsdásodnak.
9.:digitális óra a tetőkárpitnál: Mindnek beszarik a beállító 3 db. gombja. Van aminek csak a reset működik még de ezek mindbe bedöglöttek. 
10: első lámpák magasságállító motorja magától mocorog. a lencsés rész beporosodhat és gyengül a fényerő. Szétszedéshez sütőbe kell tenni a lámpát.
11.: Az első féltengelyen levő ABS karikák elrepedhetnek és akkor az ABS rendetlenkedhet fékezéskor.

12.: Bosch nagynyomású szelep bedöglik és a motor nehezen indul, vagy menet közben leáll de utána újra indítható. új ára 100e Ft felett, Lehet találni újat bruttó 60e Ft körül más honlapokon is de OLX-en ez is van olcsóbban. 

Előzmény: army74 (-)