Ez 4 ütemű, és a lényeg nem a tuning volt, hanem hogy alacsony fordulaton (indításkor) ne legyen 26 fok az előgyújtás. Most pöccre indul, ahogy kellene is neki. Azt nem tudom, hogy a gyári cdi indításkor is 26 fokot használ-e vagy alacsonyabbat, de az tény, hogy most nagyon könnyedén indul.
Mérőórám nincs, marad a fakanál :-)
Azon gondolkodtam még, hogy az ék a főtengely-lendkerék között vajon nem felső holtponton van-e? Az egyébként látszik anélkül hogy lehúznám a lendkereket, hogy az ék a helyén van-e? Mert már csak a rend kedvéért is, ha már el kell dönteni valahogy, hogy hová tegyem azt az éket, akkor csak valamilyen konkrétan meghatározható helyre tervezném... rend a lelke mindennek, és szép a szimmetria.
Ha lehet hinni a képeknek a neten, akkor akár még igazam is lehet. Akkor nem is kell mást csinálnom, mint átjelölni ezt a lendkerékre meg valahová a blokkra, oszt meg is volnék.