steve1000000 Creative Commons License 2014.10.21 0 0 71961

Az én véleményem:

 

Az 1.6 Tdci nagyon jó motor, ezzel volt szerencsém sokat menni, szerettem. Egy 6 sebességes váltóval nagyon komfortos. Nem kell vissza váltogatni, nyomatékból megold mindent. Viszont hosszú távon viselni kell a magasabb költségeket, mely évi 15e km esetén idővel eltünteti a fogyasztásból származó árelőnyt. (nem beszélve a jóval magasabb vételárról)

 

A 1.25 benzines teljesen más világ, halk járás, picit nagyobb fogyasztás (városban biztos), nyomatékszegény (dieselhez képest) de jóval olcsóbb üzemeltetés, elfordítod a kulcsot kimegy a világból, semmi meglepetés. (persze új autónál egyikkel sem szabad, hogy legyen)

 

Az 1.0-ás ecoboostról nem tudok nyilatkozni, azzal még nem mentem de a fiat t-jet, meg az opel 1.6 turbóval mentem, közel dieseles élmény, ha nincs velük gond jó választás lehet ez a vonal is (most ezt erőlteti az összes gyártó, tuti, hogy a mérnökök ezeket fejlesztik most a legjobban).

 

Azt azét el kéne dönteni, hogy dízelt vagy benzinest szeretesz, tényleg milyen felhasználási körülmények lesznek, mennyire számít vagy nem a fenntartási költség az élmény oltárán. Azt tudom javasolni, hogy próbáld ki mindegyik verziót, aztán dönts. Én ha új fiestán törném a fejem az 1,25-s fel sem merülne, nem azért mert nem jó, hanem ha új autót veszek akkor az pár százas motor-felszereltség felár nem érdekelne.   

Előzmény: BrékingNews (71959)