naox Creative Commons License 2014.10.20 0 0 2278

"önnyen kiszámolható, hogy jelen pillanatban legkevesebb 11 millió forintnyi ingyenes üzemanyag"

azért az nem teljesen tisztességes, hogy az adózott üzemanyag árral számolunk.

Az akkupakk pedig ennyibe kerül. TEhát drága magyar benyával számolva se nyer semmit egy Teslás, az USA árak mellett meg 2-szer drágábban autózik. Ami nem baj, mert egy luxusautó esetén nem érdekes a működési költség. Csak számoljunk már korrektül.

"eleve ennyivel kevesebb az értékvesztés."

A valóságban 3-400.000 km után az autóban meghal a pakk. (Nem egyszerre, nagyon fog függeni a hajtás körülményeitől.) Ha valaki nem piacra járásra vette az autóját, akkor ez 5-8 év (USA életmód mellett). Egy ilyen idős TEslát szerintem kb. ingyen fognak eladni, mert egy új akkupakk kell ahhoz, hogy feléledjen, de annyiból nem 5-8 évesd autót is kapsz. Szóval nagyon is érzékeny kérdés a Tesla értékvesztése (és nagyon függ az akku élettartamától, amit a cég nem véletlenül nem közöl), nem kéne ennyire terelni.

"akinek nem termel értéket, pénzt az autója"

egy luxusmárka esetén ilyen kb. sosincs. Nem elvárás.

Előzmény: Krinyo (2275)