Sztem te nem tudod mi miről beszélünk, ebben a hozzászolásodban amit kérdeztél én arra válaszoltam (OMYA/közút) , a Berva ipv nem is ott van de hagyjuk.
Egernek világosan nincs szüksége a vasútra, itt az AV az úr valakinek abban van pénze...
Az egyvágányú kitérős pályára pedig sem helyhiány miatt, sem az extrém emelkedők miatt nincs lehetőség. Elmagyaráznám neked mielőtt ebbe is belekötsz, h a Magyar Állam Vasutaknak vannak szabályai a szolgálati helyek kialaktásásra, magyarul egyes paraméterekre vonatkozó előírásaik és sajnos Eger-Rendező-élág és Eger-Felnémet között szinte sehol nem teljesülnek ezek a kritériumok, kivétel olyan helyeken ahova egyáltalán nincs szükség ilyen létesítményre, vagy extrém beruházásokra lenne szükség és/vagy zavarná a meglévő infrastruktúrát, netán műemléki épületeket...
Persze vehetjük alapul azt is, Eger egy szülöttje éppen miniszterelnök lesz és épp nem focidrukker, ergo nem épít milliárdokért stadionokat és az egész állam 10 éves GDP-jét puszta hóbortból beleölné egy Egri HÉV-be, de nem lóg bilibe a kezünk.
Én személy szerint már annak örülnék, ha lenne a vonalnak egy olyan gazdája, mint a GySEV és beruházna rá, aki nem lenne rest pályázni, villamosítana, a lehetséges helyeken sebességet növelne, vagycsak netán járatná a vonatokat, nem pedig puszta menedzserszemlélettől hajtva nem közlekedtetné azokat, miközben a személyzet és a járművek is rendelkezésre állnak. Ehelyett persze decembertől már a személyzet laktanyázni fog Szilvásváradon, h még költséghatékonyabb legyen és esélye se legyen nemhogy járatot sűríteni, de egyáltalán a járműveket melegen tartani. A napi egy vonatpár hallelujah mostmár hideg is lesz, nemcsak koszos és lassú, vajon ki az a sültbolond aki ezt választja a buszok helyett???