Kapornai Attila Creative Commons License 2014.09.16 0 0 194

Sziasztok és jó napot mindenkinek!

 

Rég óta tetszik és foglalkoztat az S-Type, ezért  rendszeresen olvasom a bejegyzéseiteket.

 

 

Tavaj nyáron a közelembe került egy ilyen autó és szerelem is lett az első látásra, tehát megvettem. 1999-es, V6, 3000ccm. benzines normál szinkronváltós.

Autóztam vele kb. 10e km-t és jöttek elő a problémák, ( váltó folyt a gardán kihajtásnál, kuplung elkopott, cirka 400 körül már meg is csináltattam )

Ezután következett a futómű néhány gömbfej cserével, első féktárcsák cseréje fékbetétekkel együtt, de ezen is túl vagyunk és kezd összeálni a gép.

 

Az elektromos ablakemelőkkel a 4 ajtóból kettőnél nekem is gondjaim vannak, nem viszi fel teljesen az üveget, marad kb. 5 mm rés. Azt gondolom, hogy a bowdenek nyúlásával lehet összefügésben a dolog, de mivel ilyet még nem csináltam nem tudom, hogy hogyan lehet hozzáférni az ablakemelőhöz, miként lehet megbontani az ajtók belső burkolatait?  Ha valaki el tudja nekem mondani, hogy miként tudom szétszedni az ajtót úgy, hogy ne sérüljön, akkor azt nagyon megköszönném.

 

A másik kérdésem pedig a kormányszervóval kapcsolatos. Az olatartályra csatlakozik 2 db cső ( sztem hidraulika cső ) ezek a csövek picit szivárognak, ezért ki szeretném cserélni. arra gondoltam, hogy leszedem és elviszem  egy hidraulikás céghez és legyártatom a csöveket, de nem tudom, hogy van e a csővégekkel kapcsolatban valamilyen különleges furfang ( fegyverzetbeli eltérés, menetemelkedés különbséggel kapcsolatos eltérés), vagy valaki közületek csináltatott e már ilyet  és ha igen, akkor hol?  ( nem akarok úgy járni, hogy leszedem, elviszem és a hidraulikások a cső fegyverzete miatt csak nézzenek rám ) 

 

Előre is  köszönöm, köszönettel és tisztelettel.

 

Kapornai Attila 06-30-825-4252