Gondos Arpad
2014.08.28
|
|
0 0
775
|
Írtam levelet.
Alakul és áttervezés alatt a Ganzos MOT 347: csak a postakocsi tető és alváz nélküli kasznija lesz hozzá felhasználva. Megpucoltam egy vaterán redvásan vásárolt Előre személykocsit, végre van egy újabb PV tehervagon: ennek a csupasz, rozsdától megszabadított alváza. A két csavart kicseréltem, mert porrá rohadtak, de meghagyom fellelt állapotban, újrafényezni nem fogom. A rugói rozsdásak, de jók. A személykocsi kaszniból (tetejét meghagyva) egy Előre hajtással összeházasítva GANZ BCmot motorkocsi lesz, a tetőhűtőt az egyik leszorító lemezrugó csavarjához fogom felszerelni. A kaszni amúgy szép, csak csupa rozsda és hámló festésű volt (sötétkék, fehér csíkokkal és ablakkeretekkel). Ahogy csak lehet, megpróbálok mindkét sínbusznál meghagyni mindent gyári állapotban, bár a postakocsi két végéhez, a homlokfalaknál hozzá kell majd nyúlni. A BCmot inkább stilizált lesz, marad a gyári tető és a gyári csavarok. Annyi tuningot fog kapni, hogy világítós lesz, így megfúrom hozzá a két-két lyukat a homlokfalakon. A BC-hez van egy rozsdás mozdony, de hiánytalan. Gépezet ki, megpucol, aztán beszerelem a személykocsi kasznija alá. Eredetileg ezt a gépet donornak vettem egy óraműves 242-es gőzös felbukkanása esetére, de ez elég esélytelennek tűnik, így jött a motorkocsi ötlete, illetve nem kell szétvágni két kasznit és összerakni igényesen két fél kocsit eggyé. Célunk, minél több megoldást, kialakítást meghagyni gyári állapotban.
A BCmot (később ABmot) milyen színűek voltak az 1950-es években? |
Előzmény: Király Ervin(Bocus2ervin) (764)
|
|