No, ez a csati nem az a csati ! :-)
Ha 2 pin-es, akkor kint lesz a motortérben, a kinti műanyag dobozban vagy a motor ECU dobozában és zöld színű a csati.
Ha tényleg 2 pin-es, azt meg lehetne próbálni kivillogtatni. Hosszú kábel egy nyomógombbal, de ügyesen anélkül is megoldható.
A szálat a diagcsatitól beviszed a vezetőüléshez, és gyújtáson le kell testelni ha jól emlékszem 3 mp-re. (ha gomb van rajta, akkor letestelheted a kábelt fixen és csak a kapcsolót kell nyomva tartani)
Számolni kell a MIL lámpa villogását, minden számjegy után vár egy kicsit a villogás. 11 az induló kód és 12 a vége. (a 11 pl. villog egyet, szünet, majd villog mégegyet, majd hosszabb szünet és utána jön a köv. kód)
A törléshez meg testen kell tartani azt hiszem 10 mp-ig.
Vagy veszel hozzá egy kiolvasót ! :-)
Az üzemanyagpumpa az valóban szokott ezekben vacakolni, mi is többet cseréltünk már különböző érdekes hibák miatt, igaz azok akkor jelentkeztek, ha kevés üa. volt a tankban.
FeZ