sysque Creative Commons License 2014.08.11 0 0 12652

Volt egy középkorú volt volgás ismerősöm a 2ezres évek közepén. Ő adot kb 4 orosz katonai ládányi volga alkatrészt (occsón de nem ingyen), így mostanában a kormányműhöz nem kellett rendelnem semmit. Eredeti szovjet alkatrészekkel gyakorlatilag minden fémalkatrészt kicseréltem a kormánymű belsejében. Ez mindössze pár alkatrész. A csigát illetve a csapágyas hajtott tengelyt csapágyastul ha kicseréled akkor új a belseje. Ezenkívül a borító fémlapokat lehomokszórtam és kapott szép selyemmatt fekete festést illetve rozsdamentes csavarokat. Tömítést én vágtam, van lyukasztó készletem. A szimeringek beszerezhetők, az egyiket egy motoros webshopból rendeltem (mert amúgy is rendeltem motoralkatrészt) ahol minszk 125 motorhoz árulták. Hülye egy mérete volt és nem volt boltban csak közelítő méret. De nincs kompromisszum és belevalót vettem meg. Ez fontos mert raktam már ilyen majdnem az méretű szimeringet kormányműbe, és az szép lassan elengedte az olajat. Kb 2 nap alatt.

Orosz oldalakon látok ilyen telibe fényezett futóművet vagy motorokat. Az vele a gondom hogy ha elkezd valahol leválni a festék akkor nem szép.

Kecskeméten van egy motorfelújító cég akik kézzel lábbal kipolírozzák az alumínium alkatrészeket majd tükörfényesre. Na az nagyon mutatós. Gondolom csillagászati összegeket elkérhetnek.

Szép lesz a kocsid, és pont ez lesz vele a gond. Meglátod hogy nem fogod használni mert félteni fogod. Ha nem használod tartja az értékét, ha használod akkor kopik, vagy meg lesz az az örömöd, hogy szinte új kézzel összeszerelt autót hajthatsz.

Én lassabban haladok, mert kisebb a helyem és kevés az időm, de egyszer elkészülök. Én nem restaurálok csak rendbe rakok mindent, amit tudok.

Előzmény: jalopy (12651)