kenci78 Creative Commons License 2014.07.26 0 0 1338

Egy terepjáró fenntartása mindig költségesebb, mint egy személyautó üzemeltetése. Ha korosabb példányt veszel, ott már fokozottan számolni kell a (rejtett) hibákkal és a rozsdával, aminek eltüntetése igen költséges mutatvány manapság. 1 milla alatt semmilyen 4x4-et nem lehet venni, amire hamarosan legalább a felét ne kellene rákölteni, ha egy üzembiztos és egyben lévő autót akarsz belőle csinálni. Az általad említett alacsony futásteljesítmény pontosan a benzinest részesíti előnyben, hiszen rövid utakon nem annyira tudod kihasználni a kedvezőbb fogyasztást, ellenben nem árt indulás előtt melegíteni a motort. Ha pedig javítani kell a turbót, adagolót (várható) akkor a 3 év alatt megspórolt pénzed nem biztos, hogy ütni fogja a költségeket.

  

Előzmény: Curt_is (1336)