Yannie Creative Commons License 2014.07.12 0 0 7

Hú, nem semmi elszántság és munka van benne! Gratulálok hozzá!

Nálam is megfordult néhány az évek alatt. Legtöbbjük a kommersz távol keleti márkák képviselői voltak (Ferrari, Audioton, Elekta,stb.), ezeket árulták itt a piacon megfizethető áron. Eleinte még azok is jobban meg voltak csinálva, aztán a vége felé már hitvánnyá váltak. Igaz az utolsó szériáknak volt egy jó tulajdonsága,ugyanis a mono adókat is stereoban vették, legalábbis a led tanulsága szerint..:) Javítani viszont könnyű volt őket, általában a végfokot küldték el a rádióból kiálló mindössze 4 vezeték tetszőleges felcserélésével..

Találkoztam igényesebb készülékekkel is, mint például a hármas hozzászólásodban lévő alsó két Blaupunkt, melyek általában nyugati kocsikkal együtt jöttek be, valamint itt-ott lomosoknál is feltűntek.

Olyan márkákat ismersz mint a Tacaro, Kasuga, Gelhard? Több kilós gépek voltak tele vassal.. Emlékszel azokra a rádiókra, amiben az automata állomáskereséshez egy motor tekergette az állomáskeresőt? Na meg a mechanikus elvű memorizálásra? Mai szemmel nézve hihetetlen technikák ezek, bizonyára akkor még nem álltak rendelkezésre varicapok.

Útóljára ez az Alpine volt a kezeim közt. Szerencsére nem volt nagy hibája, most már minden funkciója szuperül működik. Ma már nem nagyon gyártanak ennyire kidolgozott készülékeket, de az igények is mások,és talán jól is van ez így. Mindenesetre ezeknek volt valami varázsuk.

Előzmény: Dömijani (5)