capture the flag Creative Commons License 2014.06.26 0 0 4406

Szóval röviden... a jó oldalát nem kell ragozni (igazából három jó oldala van: a nyomaték, a nyomaték és a nyomaték).

Van pár tervezési hibája: a kuplung és gáz kezelése komoly fájdalmat tud okozni pár órányi vezetés után mert XXXXXL-es kezekre méretezték; kevés és drága az extra/utángyártott cucc; kényes a fényezés; szar helyen van az olajtank nyílása és az indító; nagyon elöl van a kitámasztó, ülve induláskor nehéz elérni; nem zárható a tanksapka.

 

Tologatni nehéz, minden megfordulást, parkolást át kell gondolni előre, de ha eldől, az alacsony súlypont miatt egyedül is fel lehet állítani (a tanknak háttal állva, combból).

 

Szerintem csak a teljesítményt és a vezetési élményt nézve mindenben veri a konkurrenciát. Szerintem érdemes lenne a Speedy-t és az Americát is megnézni vásárlás előtt (azokon pld nincs baj a túlmérezett kezelőszervekkel és felszereléssel is jobban állnak), vagy megvárni amíg az 1600-asból is kihoznak egy kiforrottab második szériát ahogy a Storm-ból is kihozták a Commandert meg az LT-t.

 

Mondjuk ha egy használt gépen gondolkodsz amin jó esetben már ott van minden ami muszáj (kényelmesebb ülés, háttámla, oldaltáskák) akkor csak jól járhatsz.

 

Előzmény: gjc (4404)