daty55 Creative Commons License 2014.06.19 0 0 4396

Azóta - nem bírva magammal - felhívtam a Budapesti Triumph-ot.

Megerősítették, hogy valóban volt ott egy srác a hőfokmérő ügyében, de mivel a reset nem hozott eredményt, bekérték az egész motort.

Azt azonban félreértette a srác, hogy a szoftvert kell újra telepíteni, ugyanis azt mondták neki, hogy nem a kijelző a hibás, hanem a jeladó egység a tankban, így valószínűleg azt kell kicserélni benne, ami -  meg is mondta a Triumphos szerelő - 28.000 Ft, és kb. 1-1,5-2 hetet kell rá várni.:-(

 

Na erről ennyit.

 

Mert ez ugye szüli a következőket:

 

07. 06.-án lejár a motoromon a műszaki, amit már nem akartam megcsináltatni, meghagytam volna a szalonnak.

Ugyanakkor szintén 07. 06.-ig be kell fizetnem a következő évi kötelező adót, ami nyolcezer akár hány száz forint, és szintén nem akartam már a régi vasamra befizetni, hanem már az újra.:-(

 

Szóval, ahogy írtam, egyre jobban el megy az egésztől a kedvem.

 

Lehet inkább beviszem a vasat a Ceglédi Honda kereskedésbe, és elhozok egy 2014-es Honda CTX700D-t.

Igaz, erre 1,4 millát kéne ráfizetni, de nem 6 éves, és vannak rajta gyári oldaldobozok.

 

És a jövő7en átvehetném.

 

Tudja a tö....öm, hogy mit csináljak.

 

A régi vasról természetesen mindent leszedtem, és ahhoz, hogy tudjak vele mozdulni bár merre is, legalább a hátsó tartót, és dobozt vissza kellene szerelnem.:-(