Hello Mindenkinek!
Már egyszer írtam a fórumra, de egy választ sem kaptam csak a KC tuningos kollégától. Köszönöm még egyszer.
Az alábbi gondokkal fordulok hozzátok: Azért írok a fórumra, mert 3 szerelőnél voltam és kb úgy nézznek rám, meg az autóra mintha egy Bugattit vittem volna hozzájuk. (Nem értem, hogy egy autószerelő egy 12 éves autóhoz miért nem ért semmit és csak annyit tud mondani, hogy talán ez a hiba vagy az, de addig a tulaj fizessen ki 100000-200000 Ft míg rájön, na ez már aztán tudomány)
Renault Trafic 2002 82 Le 5 váltó 9 fős kisbuszom van és motor cserélünk benne. Kb havi szinten 9000-10000 Km megyek vele és minden szűrőt olajat cserélek is benne.
A gond az, hogy 2500 fordulatnál kezd el húzni a kocsi, de a véleményem szerint ez sem az igazi. Eddig 5 fokozatban 3000 fordulatnál mentem vele 100 Kmh. Most, hogy kicseréltem a turbónyomás szabályzót ez leesett 2500 fordulatra. A motor cserénél minden tömítést, kuplungot teljesen, szűrőket szintén, olajat cseréltünk.
Nem ment úgy a kocsi ahogy kellett volna. Az egyik szerelő azt mondja, hogy légtömegmérő. Persze megvettem a légtömegmérőt semmit nem javult a helyzet.
Úgy gondoltam már azt a kevés pénzt megéri vettem egy turbónyomás szabályzót ezzel sem lett jobb a helyzet.
Motor cserénél az EGR szelepet a saját kezemmel takarítottam ki a szerelőnél. A tányérok szépen zártak. Számítógép nem hozta már hibának.
Ha esetleg valaki járt már így akkor írjon, mert lassan felgyújtom a szerelőkkel együtt :)
Válaszokat előre is köszönöm!