trawala Creative Commons License 2014.05.05 0 0 4745

Bocsánat, nem megbántásból írom amit most írni fogok.

 

1.  Amikor az ember autót vesz, akkor felméri az ár-érték arányt (az érték egyénenként változó), vagyis felméri, hogy mennyiben éri meg a kapott termék neki, tartalmazza-e az elvárásainak megfelelő kiegészítőket. (Vannak, akik megvesznek egy autót és utólag döbbennek rá. hogy pl. 3 gyermekülés nem fér el a 2. sorban. Utána természetesen a tervezőt-gyártót-kereskedőt okolják ezért, nem magukat, hogy rosszul mérték fel a lehetőségeket)

 

2.  Valószínűleg az urban legend kapcsán gondolod a "18 euros bisz-basz"-t. Mert, ha tovább gondolod azért ott pl. csak a can-bus rendszert átalakítani, programozni nem 5 fillér lett volna. És akkor még nincsen beszámítva az általad hiányolt "hardverek" sora. 

 

3.  Nagy eséllyel másoknak más igényei lennének, én pl. nem bánnám, ha hosszirányban mozgatható lenne a második üléssor, viszont a 3. sorra semmi szükségem, ellenben a nagyobb csomagtartó jobb lenne (noha így is elég). Ez kb. anyagárban egálban is lenne, csak ugye a gyártási/szerelési technológia rögtön kétféle metodikát kívánna, ami a tömegtermelésben csak horror áron valósítható meg. Vagyis...?

 

4. A gyári navik 99%-a szintén az urban legend alapján jobb, mint a mobil navi (nem telefon!). Egyrészt azért, mert a gyári navi valamelyik navigyártó terméke (és soha nem a legújabb technika, hogy miért az ugye érthető?), a rajta futó térképszoftver pedig szintén nem a "legpontosabb" és legújabb (képileg és helyszínileg), mivel 1 éves intervallumot fog át, míg a mobil térképszoftverekhez negyedévenként adnak ki frissítést. Ami a vételi képességeket illeti: a beépített navinak sincsen jobb "erősített antennás vevő" képessége mint egy mobilnak azon egyszerű oknál fogva, hogy a vevőképesség egy adott határon túl nem lehet fokozni és ezt a szintet egy középkategóriás mobil navi is tudja. (halk megjegyzés: a beépített gyári navi árának töredékéért!) És lám, térképszoftver problémáid vannak, míg egy mobil navira a neten percek alatt lehet találni frissítést. Ami a mobil használati értékét illeti: szívesen összehasonlítom a Te beépített navidat az én szinte kommersz Wayteq x960 BT navimmal, mert van összevetési alapom.

 

Végezetül: melyik személyautó volt az, amelyikben a '80-as években soronként kapcsolható világítás, 3x2db irányítható fényű olvasólámpa, a lábtér derengés, a kilépőfény volt?

Előzmény: autlev5 (4744)