Csatlakozom az előttem szólókhoz.
Annyival egészíteném ki, hogy ha egy szériából a legolcsóbbat veszed, nagy valószínűséggel sokat fogsz rákölteni. Ha egy jó állapotút veszel, ami nem viszi a pénzt, azt az elején, vagyis a vételkor kell kompenzálni, azaz többet fizetsz de jobbat kapsz.
El kell dönteni, melyik a jobb számodra. Olcsót veszel amivel szervízbe jársz és előbb-utóbb az autó árát is rákölthetes, vagy jót veszel drágábban, amit csak hajtani kell hjavíttatni nem. Én az utóbbit választom már nagyon régen és soha nem okozott csalódást ez a szemlélet.
Jelenleg egy 2006-os V-6 autómata váltós 2,7 motoros van. Kilóméteróra 240ezer. Az autó nagyon jó, kissebb elektronikai zűrzavaron kívül nincs más problémám. Árfekvése a középmezőnyben volt. Én vettem rá könnyűfém felniket és új gumikat váltásnak, de ez nem a javítás kategória, ilyesmit nem lehet az autó hibáinak felróni.