szilagyig31
2014.04.24
|
|
0 0
71916
|
Én szívtam már ilyennel. A fűtéscsapban van egy szervó motor, ami a kapcsoló hideg végállásánál elzár, a meleg végállásánál teljesen kinyit, a köztes helyzetben pedig a kapcsoló állásának megfelelőenváltozó ritmusban nyit és zár. Ha figyelsz, járó motornál a kapcsoló fél állásánál, halk kattogó hang hallatszik.
Két hibára gondolok:
1. Ha a szabályzó bontott akkor szorulhat a szervómotor tengelye
2. A fűtésszabályzó gomb valójában egy potméter amivel a szervó nyitó-záró ritmusát változtatod és ha nem érintkezik rendesen, mert elkopott a szén sin amin csúszik az érintkező, akkor össze vissza fog fűteni és nem fűteni. Ez a jelenség ha meleg vagy hideg van az utastérben a hőtágulás miatt simán előfordulhat. |
Előzmény: Viktorboy (71913)
|
|