szilagyig31 Creative Commons License 2014.04.24 0 0 71916

Én szívtam már ilyennel. A fűtéscsapban van egy szervó motor, ami a kapcsoló hideg végállásánál elzár, a meleg végállásánál teljesen kinyit, a köztes helyzetben pedig a kapcsoló állásának megfelelőenváltozó ritmusban nyit és zár. Ha figyelsz, járó motornál  a kapcsoló fél állásánál, halk kattogó hang hallatszik.

Két hibára gondolok:

1. Ha a szabályzó bontott akkor szorulhat a szervómotor tengelye

2. A fűtésszabályzó gomb valójában egy potméter amivel a szervó nyitó-záró ritmusát változtatod és ha nem érintkezik rendesen, mert elkopott a szén sin amin csúszik az érintkező, akkor össze vissza fog fűteni és nem fűteni. Ez a jelenség ha meleg vagy hideg van az utastérben a hőtágulás miatt simán előfordulhat.

Előzmény: Viktorboy (71913)