hollandig Creative Commons License 2014.04.23 0 0 8681

Szeva,

 

 

Köszi az infókat. Tegnap elgurultam szerelőhöz,(akit 1szer egy taxis ajánlott) és átnéztük az autót. A zaj forrása a szervószivattyú, a szerelő elmondása szerint Lacsi típushiba és felújítással orvosolható. A zaj nem túl erős, de azért a fülem kiszűri. 

 

Ha már ott voltam megnéztük a vezérlést is és 62e-nél ténylegesen volt vezérléscsere (GATES szett), viszont vízpumpát nem cseréltek, a szíjfeszítést is rosszul állították be (túlhúzták). Sőt a generátor hajtó szíjat is fordítva (szöveggel motor felé) tették fel. Benéztünk a gyertyákhoz is, a 3. hengernél megjelent az enyhe olajszivárgás, uh mivel úgy is visszamegyek, úgy a vízpumpa cserével a hf tömítések is cserélve lesznek. 

 

Ajánlott még 1 fojtószelep ház tisztítást és azt követő szoftveres alapjárat beállítást, illetve mivel euro III-as motorom van, ezért felhívta a figyelmem az EGR szelep típushibára is, ami hibás működés miatt nyitva marad és emiatt elmegy az alapjárat. Egy bontott talppal és stekker átalakítással felrakható az euro IV motorhoz tartozó EGR, ami már nem produkál ilyen hibát.

 

Részletesen átnézte az autót és a lengéscsillapítókon túl (erről volt tudomásom) mindent rendben találtunk.

 

Ajánlom nektek is a srácot, "csukott szemmel" szereli az autót, ismeri minden hibáját, az alkatrészeket is (miből milyen minőséget). Hozott anyagból is dolgozik, de maga is bármit beszerez. Meg persze neki is Lacsija van :)

 

Ő a pesterzsébeti szerelő.

 

 

Üdv.:

 

GabeN

Előzmény: captainb (8680)