cs!pesz Creative Commons License 2014.04.23 0 0 7552

Szia

Nekünk 1.9 és 2.0 van. Mindkettő 0-val véve.

Most 420 ezer mindkét sárkányba. 50-60% pálya a megtett km bennük.

 

1.9 Váltó javítás kb 300 környékén 2.0 tartósabb, még semmi

Bef.fejek eredetiek! Kicsit már füstöl de semmi gond jól indul...

Egr 1x csere, utána elforgatva 

Kézifék bowdenek csere ua. Nincs különbség

Mindkettő igazi tuningot kapott 50 ezer körül.

Csak ajánlani tudjuk azóta is mindenkinek. (Kc.Vargamunka)

2.0 bef.fej probléma 250 ezernél. Berohadtak. Hengerfej le, csere,új csúcsok. Sok pénz ;(

 

Összegezve:

(Én a 2.0-val járok)

Nem óriási a telj. Különbség. Jó az 1.9 + tuning kb. 135 le

Ha 110 -el jársz, 6.8-7.0 sztem mindkettő. (Hosszúak!)

Lehet sokkkal gyorsabban is menni. Cserébe akor sem megy 9 fölé.

 

Levegőszűrőt főleg 1.9-be vegyél egyszerre többet gyakrabban cseréld. Picike

Olajat max 20e ig engedjük. 40 e gázolajszűrő csere...

Állítólag az 1.9 turbója nem megy el addig. Nekünk eredeti. No komm

 

Hú ez jó sok lett sorry

Jó utat mindenkinek!

Előzmény: Kefi73 (7543)