Szia
Nekünk 1.9 és 2.0 van. Mindkettő 0-val véve.
Most 420 ezer mindkét sárkányba. 50-60% pálya a megtett km bennük.
1.9 Váltó javítás kb 300 környékén 2.0 tartósabb, még semmi
Bef.fejek eredetiek! Kicsit már füstöl de semmi gond jól indul...
Egr 1x csere, utána elforgatva
Kézifék bowdenek csere ua. Nincs különbség
Mindkettő igazi tuningot kapott 50 ezer körül.
Csak ajánlani tudjuk azóta is mindenkinek. (Kc.Vargamunka)
2.0 bef.fej probléma 250 ezernél. Berohadtak. Hengerfej le, csere,új csúcsok. Sok pénz ;(
Összegezve:
(Én a 2.0-val járok)
Nem óriási a telj. Különbség. Jó az 1.9 + tuning kb. 135 le
Ha 110 -el jársz, 6.8-7.0 sztem mindkettő. (Hosszúak!)
Lehet sokkkal gyorsabban is menni. Cserébe akor sem megy 9 fölé.
Levegőszűrőt főleg 1.9-be vegyél egyszerre többet gyakrabban cseréld. Picike
Olajat max 20e ig engedjük. 40 e gázolajszűrő csere...
Állítólag az 1.9 turbója nem megy el addig. Nekünk eredeti. No komm
Hú ez jó sok lett sorry
Jó utat mindenkinek!