Ma pesten szaladgáltam. Elsőnek észrevettem, hogy valamelyik fék nyikorog, mikor csak épp hogy nyomom.
Később feltűnt, hogy a lámpához gurulásnál határozottan áll meg az autó és nem gurul tovább vagy vissza felengedett féknél.
Na gondoltam is, hogy akkor megvan a kézifékbovden probléma nálam is.
Többször megrángattam, hátha kiereszt, de csak azt értem el, hogy még jobban fogtak
Parkolóban megtapogattam a felniket. Elsők melegek és a hátsók is :-)
Ígyhát aláfeküdtem és a kezembe akadó kalapáccsal meggyőztem a kézifék karokat, hogy menjenek a helyükre.
Persze a következő megállásnál ismét automatikusan behúztam a kéziféket.
Érzésre itt már visszamentek a karok a helyükre, tehát nem fogták az autót.
Azért biztos ami biztos ismét aláfeküdtem, de a kalapács melett WD40-el is megkínáltam a bowdent (márami kilátszott belőle - háthanátha)
Hazaérve ellenőriztem a felnik hőmérsékletét. A jobb hátsó -a minél sokkal jelentősebben mozgott a kézifék állító - meleg volt, míg a bal nem igazán. (a karok szinte a helyükön voltak, csak a jobb oldalin lehetett még kb 1 cm-t fentebb tolni)
Lehet, hogy ott továbbra is fog a fék?
Nemrég volt cserélve mind a tárcsa, mind a fék. Nem szeretném feleslegesen lesmirglizni.