T_H Creative Commons License 2014.04.22 0 0 7548

Ma pesten szaladgáltam. Elsőnek észrevettem, hogy valamelyik fék nyikorog, mikor csak épp hogy nyomom.

Később feltűnt, hogy a lámpához gurulásnál határozottan áll meg az autó és nem gurul tovább vagy vissza felengedett féknél.

 

Na gondoltam is, hogy akkor megvan a kézifékbovden probléma nálam is.

Többször megrángattam, hátha kiereszt, de csak azt értem el, hogy még jobban fogtak

 

Parkolóban megtapogattam a felniket. Elsők melegek és a hátsók is :-)

 

Ígyhát aláfeküdtem és a kezembe akadó kalapáccsal meggyőztem a kézifék karokat, hogy menjenek a helyükre.

Persze a következő megállásnál ismét automatikusan behúztam a kéziféket.

Érzésre itt már visszamentek a karok a helyükre, tehát nem fogták az autót.

Azért biztos ami biztos ismét aláfeküdtem, de a kalapács melett WD40-el is megkínáltam a bowdent (márami kilátszott belőle - háthanátha)

 

Hazaérve ellenőriztem a felnik hőmérsékletét. A jobb hátsó -a minél sokkal jelentősebben mozgott a kézifék állító - meleg volt, míg a bal nem igazán. (a karok szinte a helyükön voltak, csak a jobb oldalin lehetett még kb 1 cm-t fentebb tolni)

 

Lehet, hogy ott továbbra is fog a fék?

Nemrég volt cserélve mind a tárcsa, mind a fék. Nem szeretném feleslegesen lesmirglizni.