Írtam Nekik egy levelet, amibe direkt beleírtam, hogy másnál halk a hűtő, tehát ennek valami BAJA VAN!
Kaptam egy sablonválaszt:
"Néhány általános jelenség, amelyekre a Samsung NoFrost hűtőszekrény tulajdonosok felkeresik a Samsung Ügyfélszolgálatát:
1. „Zajos a készülék”
A NoFrost technológiával működő hűtőszekrények a jegesedésmentességet biztosító belső légkeringető ventillátor egységegy miatt talán egy picit hangosabbak, mint az ezen NoFrost megoldással nem rendelkező társaik, de ez a kis zaj hosszú távon nem zavaró és nem jelent készülékkel kapcsolatos problémát.
2. „Csöpögő hangot hallok a készülékből”
Ez a jelenség is a NoFrost technológia velejárója, teljesen normális működést jelent a jegesedésmentes készülékek működése esetén.
3. „A hűtőszekrény motorja többet megy, mint amit megszoktam”
Valóban, a termék inverter motorja többet megy, azonban ez is a NoFrost technológia sajátja: a beállításoknak köszönhetően az erőforrás gyárilag szabályozott, alacsony fordulatszámon, optimális energiafogyasztással biztosítja az egyenletes hőmérsékletet a készülékben.Bízunk benne, hogy a jövőben is örömét leli termékünk használatában!
Üdvözlettel,
Samsung Electronics Magyar Zrt."
Ez a mondat azért priceless: "ez a kis zaj hosszú távon nem zavaró és nem jelent készülékkel kapcsolatos problémát".
Szerintem kurv@'ra szubjektív, hogy kinek mi a zavaró. Gyakorlatilag azt írják, hogy majd megszokom...
Most akkor futok még egy kört.