inkább csinálj rá féket, kis szerencsével pár ezer forintért kapsz tárcsafékes kereket, esetleg egész motor elejét mindenestől. (győrben egy hónapja 10e ért hirdettek egy krosszvázat kerekestől)
A váz meg kap egy hosszirányú csövet az üléstől a kormánycsapágyakig és meglátod mindjárt merevebb lesz. legalább dolgozhatsz vele még pár órát, hogy megoldjad a benzin betöltését...
Egyébként én is filóztam ilyen témán mert a babeta féke ahogy van szarok, anno a suliból dolgoztam a motorgyárban pár hétig, ha jól emléxem mondták, hogy csináltak erősebb verziót valamelyik piacra de gond volt a fékekkel, egy esetleges gázfennakadásnál már gond volt megállítani. (spec ez megoldható egy villanykapcsolóval ami bennakadva marad és nem kell egyfolytában nyomni, vagy a 207esen van dekompresszor ami ha minden igaz a 210 es hengerfejére is felmókolható :-))
Szóval Babeta tuning gondolataim idején mint alternatíva én a jawa ideal vagy mustang vonalon indultam el, annak sokkal nagyobbak a dobjai, volt 90es javám is aminek ugyan olyan volt a kerék agya mint a mustangé meg az idealé de pár milivel szélesebb volt a betétje viszont 18 colos volt a kereke nem 16, tegyük fel, hogy ez a két tény kompenzálja egymást így kb ugyanannyit tudhat. Egy Sk pincsituningos oldalon olvastam, hogy a 90es fékkulcsa is más (erre már nem emlékeztem) szóval a pincsié egyszerű téglalap enyhe rádiusszal (lásd kép)a 90esé meg ca. elipszis alakú. ez azért jó mert sokkal adagolhatóbb a fék ill. kisebb erővel nagyobbat szorít. ezek a srácok versenyre használnak ilyen fékeket.
a dobméret külömbségét lásd a képen.
igaz harcore a 90es fékje lenne de az olyan ritka mint a fehér holló.
kicsit gondolkodtam két nagy tábla mogyorós csokiért odaadom az egész vázat meg a két kereket, (az egyikhez nincs meg a fék a másik meg a képen látható) azt hiszem ennek vastagabbak a telói mint a babeszé.
ha ez neked messze lenne (Dunaszerdahely SK) vagy ilyesmi szvsz simson cuccok ugyanezt tudják...
biztos nem alakítanám vissza !