A 19-est pont az nyírta ki, hogy állandóan szóló ment rajta, és az utasok kedve elment tőle. Ugyanez volt a 30-assal is, amíg össze nem vonták a 49-essel, és jutott rá csuklós.
A másik meg a betérés a Júlia-telepre, ami csúcsidőn kívül csak arra jó, hogy öt percet elvegyen az életünkből.
A 11Y-ről eszembe is jutott valami. Ha a Faraktáron megnyílik a L*dl, összeköttetés lesz a Mák utca és a Faraktár utca között. Ezzel egy új (tömeg)közlekedési folyosót lehetne megnyitni.
Nem tudom, a Sámsoni után mennyire kihasznált a 11-es, de néhány járat közlekedhetne a Sámsoni út - Mátyás Király utca - Mák utca - Faraktár utca - Vámospércsi út útvonalon.
Akár a 23Y-ost is át lehetne terelni, és valami értelmes viszonylatjelzést adni neki. Nem hiszem, hogy a Veres Péterre ennyi viszonylat szükséges.
Megfelelő követéssel kiváltható lenne a 126/125Y-féle betérés is, mivel lenne kapcsolat a Vámospércsi út ritkán- és sűrűn ellátott részei között. Így a 45-ös sem kéne, a 25-25Y-nek pedig ugyanúgy "nyolcasozni" lehetne, mint a 22-24-nek.
Csak hogy kevésbé toljunk ki azzal a 17.000 emberrel, aki az István úton él.