zogobacsi
2014.02.28
|
|
0 0
9592
|
Gondolkodtam már a motorcserén, de előtte feltétlenül megvárom, hogy szuperál ez a motor. Sgabo klubos oldalán utánanéztem, hogy az autóba eredetileg 220D motor volt. (alvázszám. 115.114....) Bár nem értem akkor mit jelent 220D 3,0 limousin jelzés. Mint azt korábban írtam is, nem célom a teljes restaurálás, csupán egy megbízható hobbiautót szeretnék magamnak, amit az évek során megóvok a gyerekeimnek. A motorcserével még az is bajom lehet, hogy lehet, cserélni kell a váltót, a difit, a műszarfalat, és még kitudja mit. És akkor még ott a kpm bürökrata hozzáállása is. A korábbi képen látható gomba szerintem gabo által is említett izzításvezérlő lehet. Vízmelegítőnek ésszerűtlen, mert csak 3 wattos, és azzal még egy akváriumot sem lehet felfűteni. Az izzításvezérlőnek lenne is értelme, ha soros izzításhoz használnám. Ha meleg a motor, nem kap áramot a rendszer. Erősen gondolkodok a régi izzítórendszer visszállításán. van is egy taratlék 2,2-es motorm, amin kompletten rajta van még minden. De gondolom meg kell nézzem hogy a műszerfal alatt milyen átalakítások lehetnek., mert jelenleg újfajta, gyorsizzítókat adtak az autóban lévő motorhoz. A motortérben van egy lila-fehét vzeték, nem túl vastag. Kilámpáztam, hogy az az izzítás, de félek, ha rákötném a sorosan kapcsolt régi gyertyákta, inkább a vezeték füstölne el, mint az izzítószálak. Nincs igazam? |
Előzmény: petba (9590)
|
|