petba Creative Commons License 2014.02.28 0 0 9590

A helyzet szerintem egyszerű: hazai ták, vidéki logikával fűszerezve! Az indításkapcsolót nem cserélték, maradt a 3.0-ás, az órát nem cserélték, de betették a sószórót és a csúzlit. A kettőből hoztak létre egy harmadikat. A helyzet viszonylag könnyedén helyreállítható, illetve a 200D motornak megfeleltethető, amennyiben ez a cél. De Gabónak igaza van, én eladnám a 200D motort, vennék bele egy 300D-t (van is egy felújított a közelemben, legalábbis pár éve még volt), és legalább egy típus azonos autód lesz, amit már bármikor ráérsz felújítani. A 3.0-ás izzító rendszert véleményem szerint csak a megfelelő motorral érdemes helyreállítani. Ha ragaszkodsz a 200D-hez, ahhoz a sószórós, lassú izzítás dukál, kell egy 200D indításkapcsoló, eladhatod a 300D hő gombáját is, és lehet, hogy a csúzlit is érdemes lecserélni. Ezek fillérekért beszerezhetők, vagy cserélhetők akár itt a fórum keretein belül. Én is most igyekszem helyreállítani a motorterem létrehozott tákot, eredeti alkatrészek beszerzésével, és pl. a 123-as alkatrészek cseréjével. Nekem ez most igazán nagy élményt nyújt, és most kezdem csak igazán megérteni a korabeli mérnöki elképzeléseket... 

Előzmény: zogobacsi (9588)