zogobacsi
2014.02.28
|
|
0 0
9586
|
A cél egy jól működő, hétköznapokban is használható hobbiautó. Az évek múlásával természetesen idő és pénz függvényében egyre jobbá és szebbé tétel , de semmiképpen sem szeretném restaurálni. Az én esetemben szerintem az indítás fokozatra van kötve az izzítás. Teljesen kihúzom a csúzlit, akkor nem történik semmi. majd amikor egy rugó ellenében teljesen kihúzom, akkor izzít, de ha elengedem, akkor nem. Az indítómotort a kulccsal indítom. Még nem jöttem rá, hogy a sószóró, vagy a visszajelzőlámpa van-e bekötve. Az izzítógyertyán már a moderebb, gyorsizzításúak, de van hozzá pluszba hagyományos fajta is. Őszintén megmondva szívesebben használnál azokat, valahogy az az nekem az igazi. A gyorsizzítókat össze lehet hozni a sószóróval ? Már csak azért is kérezem, hogy a mire számítsak, mi lehet a visszajelzőke? Mert van ott a otortérben nekem még egy vékony piros, meg egy nem elmlékszem milyen, szintén vékony vezeték, amiknek nincs egyelőre gazdájuk. |
Előzmény: sgabo (9585)
|
|