Sandi00 Creative Commons License 2014.02.27 0 0 4616

Sziasztok! Hello Kitty után egy kicsit komolyabb témába kezdek. Már el is felejtettem a tavalyi biztosítós bajomat, most ismét kezdődik előről a mérgelődés. :-(

Ma kaptam egy e-mailt a kötelező biztosítás miatt a biztosítótól. Elmondásuk alapján 1000 Ft elmaradásom van. (valószínűleg a napokban megemelték a díjat visszamenőleg 8-o )

 

Nem értem, hogyan lehetséges a dolog, ugyanis még decemberben (percre pontosan tudom mikor) befizettem, pontosabban utaltam az egész éves kötelező díját a biztosító online befizetős oldalán.

Aki jártas ebben, tudja, hogy a kötvényszám alapján kiadja a gép a pontos összeget és csak annyit tudsz befizetni. Sem többet, sem kevesebbet.

Na, nálam is így történt. A kötvényen szereplő összeg, szépen el lett utalva. Szóval nem értem, hogy most honnan szedték elő, hogy tartozásom van.

Ráadásul olyan "szép"  levelet küldtek, hogy idézem a lényeget: "A szerződési feltételek értelmében a biztosítási díj esedékességétől számított 60. nap elteltével a szerződés és vele egyidejűleg a
biztosító kockázatviselése megszűnik, ha addig a hátralékos díjat nem rendezi."

 

Akkor most hogy is van??? Befizettem a kötvényen szereplő összeget pontosan, ráadásul egész évre!!!

Mégis, ha nem fizetek még egy ezrest nekik, akkor megszűnik a biztosításom???

Na, ne röhögtessenek már!!!!!

Akkor a már befizetett éves összeg megy a "főnökök" üzemanyag-költségébe vagy mi a fene???

Ráadásul az alkusz cégnél beléptek a "biztosítós-oldalunkba" ahol pontosan szerepel a kötvénynek megfelelően az összeg, azonban a legvégén tényleg hozzá van írva egy + 1000, a biztosításhoz. Ez hogy lehetséges???? Időközben megjelent valami új törvény??? Tudtok valamit?

 

Szerintetek számítsak arra, hogy a boltos eljön pénteken, mert a hétfőn vett kenyér árát 50 forinttal megemelte szerdán, és jó lenne, hogy kifizetném az új árát pénteken??? :-) (Tudtátok követni??? :-)

Szóval ment egy fax, 2-email, ugyanis telefonon elérni képtelenség őket, pedig csak úgy lehetne reklamálni.

De ha nem kapok napokon belül választ, akkor én sem adok több haladékot a biztosítónak (ahogy ők sem), előkeresem megint a MABISZ elérhetőségeit és irkálom a leveleket.

Észrevétel? Hozzászólás?