Igen az enyém volt az ami most a tiéd. :)
Végigolvastalak és láttam a képet. Örülök, hogy meg vagy vele elégedve, mint nemrég írtam, és az eladásnál is mondtam, nekem semmi bajom nem volt vele.
Látom nálad is kijött a turbós probléma és ledöbbenve olvastam a megoldást. Mivel mindig gyorsan helyreállt a normális állapot, mi arra gyanakodtunk, hogy a franciákra jellemző elektronikus gebasz. Így utólag a hiba okából csak arra tudok következtetni, hogy mikor a nagyszervízt csinálták (vezérmű stb) akkor cserélhették össze az összeszerelésnél a vákumcsöveket és ezután már nem jöttek rá mi volt a hiba.
Látom volt egy hitetlen is a múltbéli hsz-ek között. Ezt nagyon csipázom, mikor a full okos meg akarja győzni a többit, hogy 10 éves autóban nem lehet 120-150 ezer kilóméter. Hát a Te autódban bizony 127 ezer volt és ahhoz képest én mennyiért vettem, Te féláron jutottál hozzá. :)
Egyébként pedig több olyan autóm is volt, ami másodikként volt használva és mi nem tettünk bele éves szinten még 10-ezer kilómétert sem. Ebből kiindulva más is használhat így autót és nem törvényszerú, hogy 10 évesen ki kell teni a kilóméterórára a megtelt táblát.
Egyébként pedig mi lenne jobb bizonyíték az elégedettségemre, hogy megint a 607-nél kötöttem ki, csak kicsit erősebb mint volt, na meg szebb a színe és a belseje is a vajbőr kárpit miatt.