Caf 518 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 8122

Elnézést hogy közbevágok, de  látva itt a dolgok alakulását nekem lenne egy vonalhálózat kiegészítő tervem, mert itt nagy változás mint látjuk nem volt, én azt hittem egyébként március 1-től éjszakai járatok is lesznek nem tudom miért, de evidensnek tartottam volna. 

11
A 11-es szerintem kicsit kevés lesz a Hétvezér utcára én visszaállítanám a 11Y-onos vagy a 41Y-ost befordítanám a Hétvezérre és körjáratba visszajönne a Lahneren így nem csak egy csökevény lenne hanem járhatna egésznap, és hétvégén is.
12
Visszaállítanám a régi útvonalát és csak a gyógyszergyárig közlekedne és visszafele pedig a Pallagi-Nagyerdei krt. útvonalon.
19
A 19-eshez nem nyúltak ez a Júlia telepi keringőparádé nem jó, én létrehoznék egy új járatot 29-es néven ami a Júlia telep és a Jégcsarnok között közlekedne, oda vissza a Piac utca-Miklós utca útvonalon még a 19-est oda vissza a Széchenyi-Külsővásár tér – Szoboszlai vonalon közlekedtetném.
23
A 23-ast visszapakolnám a Nyugati-ipari parkig a régi útvonalán volt a legnagyobb kihasználtsága és lenne valami normális kiszámítható járat a 33-33E párosítás helyett.
22-24
15 percenként járhatna és szólóbuszokkal a sűrítés után mert gyanítom a csuklósok jelentős részét erre pakolják majd rá és a Doberdó utcát feltétlenül érinteniük kellene.
22Y,24Y vs 26
Térjen vissza a 26-os de ne úgy ahogyan régen, az Egyetem téren kanyarodjon el a Dóczy felé majd Móricz Zsigmond és Gyógyszergyár vissza ugyanez.
25-25Y vs 125-125Y
Jól érezték, hogy a 45-össel gond van én a 45-öst meghosszabbítottam volna a Zúzmara utcáig hogy még több embert tudjon szolgálni és így nem sorvadna.
Józsai buszok:
Na itt a régi rendszer volt a megfelelő amíg a 28-as létezett, hétvégén emlékezzünk csak a Doberdóig ment mindenki senki nem szólalt meg, most pedig több hírportálon láttam, hogy néhányan nehezményezik a józsai buszokról való átszállást. Én személy szerint a 4-es troli vezetékét hosszabbítanám meg a Doberdóig így a régi 28-as élne és a józsai buszokat pedig a Doberdóig közlekedtetném.
14-44
44-es a Mikepércsi úton menjen a Myboxig ott végállomás, a 14-es pedig a Szávay Gyula utcán menjen végig oda vissza szintén a Myboxnál legyen végállomása.
49*
Szikigyakor régóta szeretne bekapcsolódni a debreceni tömegközlekedésbe, ha már Haláp és Bánk is kapott számozott buszt akkor ez a térség miért ne ? 49-es busz Nagyállomás- Piac utca-Kossuth utca – Faraktár utca /majd ahogy átadják a Lidl-t/ Mák utca – Kincseshegy utca – Kurucz utca – Budai Nagy Antal utca – Sámsoni út – Külső Sámsoni út /Szikigyakor/
 5-ös troli:
Az állomás irányába is be kellene vinni a trolit a Dobozi Lakótelepre és az Arad utcán majd Faraktáron visszatérni a Hajnal utcára.