Nem minősíteném Vitézy-t (aki egyébként nem választott vezető, hanem inkább kiválasztott), a karrierje sem különben érdekel, inkább az a fontos, hogy az általa vezetett BKK intézkedései mennyire hasznosak a közösségnek.
Ennek nyilván vannak szubjektív megítélés alá eső elemei, én pl. az első ajtós felszállást és azt, hogy végre lehet buszjegyet venni(!) a hozzám hasonló kültelkieknek és az alkalmi utazóknak, egy nagyon hasznos lépésnek tartom - ezt visszaigazolták a jegybevételek is.
Ugyanakkor nehezen tudnám elfelejteni azokat a fiaskókat, amiket a koncepciótlanság (pontosabban egy teljesen téves és hibás koncepció erőltetése) okozott: az M1-M7 bevezető permanens dugóvá alakítása, a 4-6 villamos közlekedési lámpáinak áthangolása a keresztező forgalom rovására vagy legutóbb a Thököly úti bottleneck. Azt gondolom, hogy a gyalogos és gépjármű forgalom szintbeli keresztezésének erőltetése a Ferenczyek terén szintén óriási marhaság - főleg a környék forgalmi rendjének korábbi átalakításának (Petőfi S. utca) fényében. Az informatikai projektek csúszása is nevetséges, ott az utastájékoztató rendszer, érthetetlen az egész.
De a legfájóbb amit a metróval műveltek. A 4-est projekt első üteménél leállítani elvette az egész értelmét. A Keleti és Kelenföld között van vasúti összeköttetés. A használt MÁV sínek beépítése a lassan életveszélyessé váló szakaszokon, a kockásodó kerekek az új szerelvényeknél mind mind arról szólnak, hogy 0 szakmaiság, 0 tervezés, 0 karbantartás, csak tűzoltás. Csak baj ne legyen belőle (szerencsére eddig az elfüstölő régi szerelvények sem okoztak kárt egészségben, emberéletben.)
It's all 'bout the money, de ez egy elég drága játékszer.
tomcat