tomcat Creative Commons License 2014.01.23 0 0 265633

Nem minősíteném Vitézy-t (aki egyébként nem választott vezető, hanem inkább kiválasztott), a karrierje sem különben érdekel, inkább az a fontos, hogy az általa vezetett BKK intézkedései mennyire hasznosak a közösségnek.

Ennek nyilván vannak szubjektív megítélés alá eső elemei, én pl. az első ajtós felszállást és azt, hogy végre lehet buszjegyet venni(!) a hozzám hasonló kültelkieknek és az alkalmi utazóknak, egy nagyon hasznos lépésnek tartom - ezt visszaigazolták a jegybevételek is.

Ugyanakkor nehezen tudnám elfelejteni azokat a fiaskókat, amiket a koncepciótlanság (pontosabban egy teljesen téves és hibás koncepció erőltetése) okozott: az M1-M7 bevezető permanens dugóvá alakítása, a 4-6 villamos közlekedési lámpáinak áthangolása a keresztező forgalom rovására vagy legutóbb a Thököly úti bottleneck. Azt gondolom, hogy a gyalogos és gépjármű forgalom szintbeli keresztezésének erőltetése a Ferenczyek terén szintén óriási marhaság - főleg a környék forgalmi rendjének korábbi átalakításának (Petőfi S. utca) fényében. Az informatikai projektek csúszása is nevetséges, ott az utastájékoztató rendszer, érthetetlen az egész.

De a legfájóbb amit a metróval műveltek. A 4-est projekt első üteménél leállítani elvette az egész értelmét. A Keleti és Kelenföld között van vasúti összeköttetés. A használt MÁV sínek beépítése a lassan életveszélyessé váló szakaszokon, a kockásodó kerekek az új szerelvényeknél mind mind arról szólnak, hogy 0 szakmaiság, 0 tervezés, 0 karbantartás, csak tűzoltás. Csak baj ne legyen belőle (szerencsére eddig az elfüstölő régi szerelvények sem okoztak kárt egészségben, emberéletben.)

It's all 'bout the money, de ez egy elég drága játékszer.

 

tomcat

Előzmény: Antera (265631)