"- A sávváltás figyelő rendszer csak autopályán működik, de ott eddig pontos volt. A gyakorlatban nem tudom, ez mennyire hasznos extra, talán hosszú úton tényleg segít koncentrálni."
Szerintem hasznos. Hosszú utakon hajlamos vagyok besodródni az elválasztó sávra, ilyenkor megrángatja az övet. Nálam bevált. Viszont volt olyan eset, hogy az úton hosszában javítócsíkot tettek az útra, azt is elválasztónak érzékelte, és rángatta az övet. Gondolom a csillogó fekete vonalat a kamera elválasztónak érzékelte.
"Viszont sajnos nem túl sok helyet találtam a vezető oldalon (a kormány alatti kis füzettárolót kivéve), ahova el lehetne tenni rendezett módon a sok kis bigyót, amit az ember a kocsijában tartana."
Nálam mindkét első ülés alatt van tároló. Elég sok minden belefér.
A fényszóróim hagyományos halogén izzók, viszont ötletes megoldás, hogy kanyarodáskor bekapcsolja a kanyarodási iránynak megfelelő ködlámpát. Sötét helyen, ahol akadályok is vannak (pl. mikor a garázshoz megyek) különösen jól jön.
"akkor a hátsó indexeket miért hagyták meg nem ledesnek? "
Na ezen már én is töprengtem. :)
Gaben.
Várjuk a beszámolót, és üdvözlünk a csapatban!