Szia, szerintem csak a beágyazott (embedded) képeket jeleníti meg MP3 és AAC fájlok esetén. Nekem a dolgaim iTunes-ban vannak, az beágyazza a képeket magába a zenei fájlba.
Egyébként ami még nagyon tetszik a kocsiban, hogy nagyon könnyen vezethető, és nagyon jó lehet vele lavírozni. A fordulási szöge egészen minimális.
Szintén pozitív a tapasztalatom nagyjából az összes asszisztencia rendszerrel, bár persze még csak bő 200 kilométert vezettem a kocsit összesen:
- Az automatikus távolsági fényszóró kapcsolás eddig mindig hibátlanul működött.
- A holttérfigyelő pontos.
- Az adaptív tempomat szépen követi az előtte levő autót.
- A sávváltás figyelő rendszer csak autopályán működik, de ott eddig pontos volt. A gyakorlatban nem tudom, ez mennyire hasznos extra, talán hosszú úton tényleg segít koncentrálni.
- Az automatikus parkoló rendszer nagyon tetszik. Jól végzi a dolgát, és már a gyakorlatban is többször használtam. Plusz mindenkinek leesik az álla, akinek megmutatom. :)
A tárolórekeszek terén kicsit vegyes a kép. Nagyon jó, hogy a középső tárolórekesz óriási (ETG6 váltós kocsiban még a váltó sincs ott), és nagyon hasznos extra, hogy az egészet egy mozdulattal ki lehet szedni. Így nem a kocsiban kell takarítgatni, hanem be is lehet vinni a lakásba rendet rakni bennei. Viszont sajnos nem túl sok helyet találtam a vezető oldalon (a kormány alatti kis füzettárolót kivéve), ahova el lehetne tenni rendezett módon a sok kis bigyót, amit az ember a kocsijában tartana. Pl. kártyákat, aprópénzt, garázsnyitókat, stb. Végül azt csináltam, hogy a középső tárolórekeszbe rendszeresítettem néhány nyitott fedelű tárolódobozt és oda szortíroztam mindent.
Hasznos extra a motoros csomagfedél is. Viszont ez szerintem elég veszélyesen van megvalósítva - a motor ha egyszer beindul, nem igazán áll meg, legalábbis én komoly erővel sem tudtam megakadályozni a további nyílást. Ez elég problémás, ha valakinek beakad a keze (kisgyerekeseknek extra körültekintés szükséges!), vagy pedig ha nekicsapódna valaminek a fedél. Elég furcsa továbbá, hogy kocsin belül nincs gomb a csomagtartó kinyitására, ahhoz szépen ki kell szálni, és úgy kell nyitni. De így legalább az ember nem nyitja rá véletlenül belülről valamire a csomagtartót (egy ilyet egyszer eljátszottam már egy VW Touaregben egy autokereskedőnél - az utolsó pillanatban egy ott tartózkodó lélekjelenlétén múlott, hogy nem történt katasztrófa). A motoros csomagfedél funkciót le lehet tiltani, de ilyenkor viszont jó nagy erő kell az elektromotor ellenállásának legyőzéséhez.
Az ülések kényelmesek, a bőr jó minőségű. A kocsiban fekete "Mistral" bőrülések vannak, ami nem a legdrágább változat. Avezető oldali motoros ülésállítás is jó. A masszírozófunkció viszont egy vicc, gyakorlatilag a deréktámasz mozog egy picit ide-oda, alig érzékelhető módon. Ha az ember nagyon odafigyel, akkor érez valamit. Erre a funkcióra kár volt 2 gombot is elpazarolni.
Nagyon komoly negatívum, hogy a belső levegőkeringetéshez nem voltak képesek egy külön fizikai gombot hozzárendelni (pedig az első és hátsó ablakfűtéshez ezt megoldották) - ha tehát egy szocializmusból itt maradt IFA bevág az ember elé, akkor az egyébként jó lassú menüben lehet kotorászni pánikszerűen. Az új Peugeot 308-ban (ami szintén ugyanerre a SMEG+ rendszerre épül) már tettek ki egy ilyen gombot külön, kár, hogy ez a Citroenből kimaradt, majd gondolom ráncfelvarráskor...
A kanyarkövető xenon fényszórók nagyon jók - sokkal dinamikusabban műkdöik, mint a VW-ben a szintén kanyarkövetős bi-xenon. Ötletes megoldás, hogy a xenon mellé beraktak egy halogén égőt, ami villantáskor működik (így nem kell a bi-xenont ezzel gyötörni). Tartós távolsági világítás esetén viszont a főfényszóró xenon is szépen átfókuszál távolra. Ha már a fényszóróknál tartok, amit nem igazán értek, hogy már minden ledes (a főfényszóró kivételével, ami Xenon+halogén), akkor a hátsó indexeket miért hagyták meg nem ledesnek? Talány...