pv-vonat Creative Commons License 2014.01.05 0 0 398

Üdvözlök mindenkit!

 

Pataky Gergő (izs-49) vagyok  a www.pv-vonat.mlap.hu szerkesztője/tulajdonosa/kitalálója.

 

    Nemrég találtam erre PV-s fórumra, örülök ,hogy elég sokan érdeklődnek még mindig a PV-vonatok iránt.

Végigolvastam az eddigi hozzászólásokat és úgy gondolom meg tudok válaszolni néhány függőben maradt kérdést.

 

      1, Az Előre PV1 mozdonyokat a Váci utcai Tóth műhelyben alakították át 3 sínes rendszerűre, mivel az 50-es évek előtt jellemzően 3 sínes Marklin szerelvények voltak az országban. Ezért szerelték át őket Marklin kapcsolósra is, így kompatibilisek lettek egymáshoz.

 

      2, Rozsdás síneket nem igazán éri meg felújítani, jót kell beszerezni.  A homokfúvott idővel a levegő páratartalmától újra rozsdásodik. Galvanizálni nem lehet csak szétszedve mert szétszedetlenűl kiázik belőle a szigetelés. + nagyon drága is

     

      3, Képeken szereplő Pannónia PV5 még kísérleti darab ezért van rajta fehér szegélycsík.

A Pannónia postakocsi egyedi darab, nem került sorozatgyártásba. (sajnos)

 

 

ui: Ha bárkinek kérdése van PV-vel kapcsolatban nyugodtan tegye fel igyekszem majd megválaszolni.

 

üdv:izs-49