Üdvözlök mindenkit!
Pataky Gergő (izs-49) vagyok a www.pv-vonat.mlap.hu szerkesztője/tulajdonosa/kitalálója.
Nemrég találtam erre PV-s fórumra, örülök ,hogy elég sokan érdeklődnek még mindig a PV-vonatok iránt.
Végigolvastam az eddigi hozzászólásokat és úgy gondolom meg tudok válaszolni néhány függőben maradt kérdést.
1, Az Előre PV1 mozdonyokat a Váci utcai Tóth műhelyben alakították át 3 sínes rendszerűre, mivel az 50-es évek előtt jellemzően 3 sínes Marklin szerelvények voltak az országban. Ezért szerelték át őket Marklin kapcsolósra is, így kompatibilisek lettek egymáshoz.
2, Rozsdás síneket nem igazán éri meg felújítani, jót kell beszerezni. A homokfúvott idővel a levegő páratartalmától újra rozsdásodik. Galvanizálni nem lehet csak szétszedve mert szétszedetlenűl kiázik belőle a szigetelés. + nagyon drága is
3, Képeken szereplő Pannónia PV5 még kísérleti darab ezért van rajta fehér szegélycsík.
A Pannónia postakocsi egyedi darab, nem került sorozatgyártásba. (sajnos)
ui: Ha bárkinek kérdése van PV-vel kapcsolatban nyugodtan tegye fel igyekszem majd megválaszolni.
üdv:izs-49