csipike01 Creative Commons License 2013.12.31 0 0 7136

Amíg jó, addíg szerintem remek. Mivek gyakorlatilag kézi váltó van rajta egy hidraulikus kapcsolóegységgel a gyenge láncszem a hidraulika.

Nekünk kb 180 000 km-nél kezdett hülyülni. Aszervíz rögtön egy misi körülre állította be az anyagköltséget, de itthon szétszedtük kicseréltünk két o gyűrűt meg a folyadékot és újabb 180-200000 km-ig elment.

Sajna ha megáll és sebességben marad, egy centit sem tudsz menni az autóval.

Nekem tetszett, különösen az, hogy megtanulja a sofőrt. Szó szerint.

A 2.0 motorral normálisan használva 7 liter és ez alatti fogyasztásokat produkált.

Az, meg amit a gépkönyv ír (nem kell cserélni a folyadékokat) hülyeség. Lehet, nekünk is elment vona többet is, ha nem hiszünk ennek a lehúzásra és fogyasztói tásadalomra szakosodott iparágnak és mondjuk 100000 km-nél cseréljük a folyadékokat.

Szerintem ilyet csak újonnan szabad venni.

Korábban írtunk a fórumra ezzel kapcsolatban, ha visszakeresel van mit olvasni.

Cs!pesz és Csipike01 néven.

Előzmény: ApcCarlsson (7135)