captainb Creative Commons License 2013.12.27 0 0 8572

Az 1.4-es motoroknál sajnos jellemzően mindig volt rángatás. Többségében a kipuffogó szelepeken lerakódott korom okota a mechanikai hibát. Aztán a rángatást okozta a nem megfelelő gyújtógyertyák, az előregedett gyújtókábelek, az elkoszolódott fojtószelepház hibája. Nálam akkor rángatott az autó, amikor kezdett tönkremenni az I-es szonda, na akkor lett is 16 literes fogyasztásom a 8 heyett. Nem is használtam az autót addig, amíg ki tdtam cseréltetetni a szondát. 

 

Nem vagyok szerelő, csak a barátaim tapasztalatát fogom össze. Ezért mondom, összeomlott katalizátornál kerülhetett vissza kerámia por a hengertérbe, nagyon remélem csak riogatlak, te megúsztad ezt. 

 

Meg kellene nézni, milyen hibakódot ír az ECU. Járó motor mellett, bár én ezt most borzasztóan kockázatsnak tartom meg kell nézni, hogy jók-e a szondák, stb. Ehhez egy jó diagnoszta autószerelő kell. 

Előzmény: JPN-Szabi (8571)